Všeobecné obchodní podmínky

    1. Úvodní ustanovení

    • Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) společnosti PTF financial s.r.o., se sídlem Veverkova 1343/1, 500 02 Hradec Králové, IČO: 28806361, DIČ: CZ28806361, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Hradci Králové, oddíl C, vložka 28806361 (dále jen „prodávající“), upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti smluvních stran, které vznikají v souvislosti s nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu provozovaného prodávajícím. Tento internetový obchod je provozován na webové stránce nacházející se na internetové adrese www.iloveservis-store.cz (dále jen „webová stránka“), přičemž přístup k němu je možný prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
    • Tyto obchodní podmínky se nevztahují na situace, kdy osoba, která hodlá nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou nebo osobou, jež jedná v rámci své podnikatelské činnosti či samostatného výkonu povolání.
    • Ujednání odlišná od těchto obchodních podmínek mohou být sjednána v rámci kupní smlouvy. Taková odlišná ujednání mají přednost před zněním těchto obchodních podmínek.
    • Obchodní podmínky tvoří nedílnou součást kupní smlouvy. Kupní smlouva i obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce a kupní smlouva může být uzavřena výhradně v českém jazyce.
    • Prodávající si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit či doplňovat. Tato změna však nemá vliv na práva a povinnosti, které vznikly na základě dřívějšího znění obchodních podmínek.
    • Tyto obchodní podmínky jsou platné od 1.9.2024

     

    2. Uživatelský účet

    • Po registraci na webové stránce může kupující přistupovat ke svému uživatelskému rozhraní (dále jen „uživatelský účet“). Prostřednictvím uživatelského účtu, nebo bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu, může kupující provádět objednávky zboží.
    • Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správné a pravdivé informace. V případě jakékoliv změny údajů v uživatelském účtu je kupující povinen tyto údaje aktualizovat. Prodávající považuje údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávkách za správné.
    • Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen udržovat mlčenlivost o informacích nezbytných k přístupu do svého uživatelského účtu.
    • Kupující nesmí umožnit využívání svého uživatelského účtu třetím osobám.
    • Prodávající si vyhrazuje právo zrušit uživatelský účet, zejména pokud kupující svůj účet nevyužívá déle než rok, nebo pokud kupující poruší své povinnosti vyplývající z kupní smlouvy (včetně těchto obchodních podmínek).
    • Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího nebo nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

     

    3. Uzavření kupní smlouvy

    • Veškerá prezentace zboží dostupná na webovém rozhraní obchodu www.iloveservis-store.cz má informativní charakter a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu týkající se zobrazeného zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se proto nepoužije.
    • Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o nabízeném zboží, včetně uvedení cen jednotlivých produktů a případných nákladů na vrácení zboží, pokud toto zboží není možné vrátit obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH a všech dalších souvisejících poplatků, v některých případech jsou bez DPH. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webovém rozhraní obchodu. Ceny nejsou přizpůsobeny osobě kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
    • Webové rozhraní obchodu také poskytuje informace o nákladech na balení a doručení zboží, včetně způsobu a času doručení. Informace o nákladech na balení a doručení uvedené na webovém rozhraní obchodu platí pouze pro případy, kdy je zboží doručováno v rámci České republiky. Pokud prodávající nabízí dopravu zdarma, je tato nabídka podmíněna minimální celkovou kupní cenou objednaného zboží, jak je uvedeno na webovém rozhraní obchodu. Pokud kupující částečně odstoupí od smlouvy a celková hodnota zbývajícího zboží klesne pod stanovený limit pro dopravu zdarma, toto právo na dopravu zdarma zaniká a kupující je povinen uhradit náklady na dopravu.
    1. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář na webovém rozhraní obchodu. Tento formulář obsahuje zejména informace o: objednávaném zboží (kupující vloží vybrané zboží do elektronického nákupního košíku),
    2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, požadovaném způsobu doručení a
    3. nákladech spojených s dodáním zboží (dále jen „objednávka“).
    • Před odesláním objednávky má kupující možnost zkontrolovat a upravit všechny údaje, které do objednávky zadal, a to i s ohledem na případné chyby při zadávání dat. Objednávku kupující odešle prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku (zaplatit)“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající potvrdí přijetí objednávky elektronickou poštou, a to na e-mailovou adresu kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „e-mailová adresa kupujícího“).
    • Prodávající si vyhrazuje právo, v závislosti na povaze objednávky (množství zboží, výši kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu), požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně nebo telefonicky).
    • Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), kterou prodávající zašle kupujícímu elektronickou poštou na e-mailovou adresu kupujícího.
    • Kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady, které kupujícímu vzniknou v souvislosti s použitím těchto prostředků (např. náklady na internetové připojení, telefonní hovory), si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

     

    4. Cena zboží a platební podmínky

    • Kupující může uhradit cenu zboží a případné náklady spojené s jeho dodáním podle kupní smlouvy několika způsoby, v závislosti na aktuálních podmínkách a platebních metodách nabízených na našem e-shopu iloveservis-store.cz. Možnosti platby mohou zahrnovat:
    1. Bezhotovostní platbu předem převodem na účet prodávajícího
    2. Bezhotovostní platbu prostřednictvím QR kódu převodem na účet prodávajícího
    3. Bezhotovostní platbu předem platební kartou;
    4. Apple Pay;
    5. Google Pay;
    6. Dobírku při převzetí zboží ve výdejním místě nebo přepravci při doručení (dostupnost dobírky se může lišit dle země objednání);
    7. Bezhotovostní platbu předem prostřednictvím jiného platebního systému dle aktuálních podmínek nabízených na našem webu.
    • Prodávající si vyhrazuje právo vyloučit některé způsoby platby v konkrétních případech.
      • Kupující je povinen uhradit prodávajícímu kromě kupní ceny i náklady spojené s balením a dodáním zboží v dohodnuté výši. Není-li uvedeno jinak, rozumí se kupní cenou i náklady na dodání.
      • Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu nebo jinou obdobnou platbu, pokud není výslovně stanoveno jinak v článku 4.7 těchto obchodních podmínek.
      • V případě platby v hotovosti, na dobírku či při převzetí ve výdejně zásilek je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 7 dnů od uzavření kupní smlouvy.
      • Kupující je povinen při bezhotovostní platbě uvést variabilní symbol platby. Závazek uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání částky na účet prodávajícího.
      • Prodávající si vyhrazuje právo požadovat uhrazení celé kupní ceny před odesláním zboží kupujícímu, zejména pokud nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (viz čl. 3.6). Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
      • Slevy na cenu zboží poskytnuté prodávajícím nelze vzájemně kombinovat.
      • Pokud je to běžné v obchodním styku nebo je to stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající kupujícímu daňový doklad – fakturu, kterou zašle elektronicky na e-mail kupujícího. Prodávající je plátcem DPH.

       

      5. Odstoupení od kupní smlouvy

      • Kupující bere na vědomí, že dle § 1837 občanského zákoníku není možné mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku:
      1. Zboží vyrobeného podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám;
      2. Zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou dobu spotřeby, stejně jako zboží, které bylo po dodání nevratně smíseno s jiným zbožím;
      3. Zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo hygieny není vhodné vrátit po porušení obalu kupujícím;
      4. Od smlouvy nelze odstoupit, pokud se jedná o nákup v kamenné prodejně který proběhne po online rezervaci zboží na eshopu iloveservis-store.cz
      • Pokud se nejedná o případ uvedený v čl. 5.1 nebo jiný případ, kdy není možné odstoupit od kupní smlouvy, kupující má právo odstoupit od smlouvy do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, nebo od převzetí:
      1. Posledního kusu zboží, pokud byla v rámci jedné objednávky dodávána více kusů samostatně;
      2. Poslední položky nebo části dodávky, pokud zboží bylo dodáváno po částech;
      3. První dodávky zboží, pokud byla sjednána pravidelná dodávka.
      • Odstoupení od smlouvy musí být odesláno prodávajícímu ve lhůtě uvedené v čl. 5. Kupující může pro odstoupení využít formulář poskytovaný prodávajícím, který je přílohou obchodních podmínek. Odstoupení je možné zaslat na adresu provozovny prodávajícího nebo na e-mail zakaznik@iloveservis.cz.
      • Při odstoupení od smlouvy je kupní smlouva zrušena od počátku. Kupující musí zboží vrátit prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení, pokud prodávající nenabídne vyzvednutí zboží sám. Náklady na vrácení zboží nese kupující, i v případě, že zboží nemůže být vráceno běžnou poštovní cestou.
      • Kupující může využít možnost vrácení zboží zdarma, pokud to prodávající nabízí za určených podmínek.
      • V případě odstoupení vrátí prodávající kupní cenu do čtrnácti (14) dnů od odstoupení stejným způsobem, jakým ji přijal, pokud se s kupujícím nedohodne jinak. Prodávající není povinen vrátit peněžní prostředky dříve, než obdrží zboží zpět nebo než kupující prokáže, že zboží odeslal.
      • Prodávající je oprávněn jednostranně započíst nárok na úhradu škody vzniklé na zboží proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
      • Pokud má kupující právo odstoupit od smlouvy dle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku, prodávající má právo odstoupit od smlouvy až do převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, bezhotovostně na účet určený kupujícím.
      • Pokud byl kupujícímu společně se zbožím poskytnut dárek, darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím se uzavírá s rozvazovací podmínkou. Pokud dojde k odstoupení od smlouvy, ztrácí darovací smlouva účinnost a kupující je povinen vrátit poskytnutý dárek společně se zbožím.


      6. Přeprava a dodání zboží

      • Pokud je způsob dopravy sjednán na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
      • Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen zboží při dodání převzít.
      • Pokud je nutné zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce z důvodů na straně kupujícího, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
      • Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. Pokud došlo k poškození obalu svědčícímu o neoprávněném vniknutí do zásilky, nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Tímto nejsou dotčena práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti za vady zboží a další práva kupujícího dle obecně závazných právních předpisů.
      • Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou být upraveny zvláštními dodacími podmínkami prodávajícího, pokud byly prodávajícím vydány.

       

      7. Práva z vadného plnění

      • Práva a povinnosti smluvních stran týkající se práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
      • Je-li předmětem koupě hmotná movitá věc propojená s digitálním obsahem nebo službou digitálního obsahu takovým způsobem, že by bez nich nemohla plnit své funkce (dále jen „věc s digitálními vlastnostmi“), odpovědnost za vady prodávajícího se vztahuje také na poskytování digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, i když je poskytuje třetí osoba. To neplatí, pokud je z obsahu kupní smlouvy a z povahy věci zjevné, že jsou poskytovány samostatně.
      • Kupující je povinen projevit součinnost k vyřízení reklamace dodáním věci k prohlédnutí, včetně příslušenství, pro správné vyřízení reklamačního řízení. Součástí této součinnosti je i odhlášení zařízení z bezpečnostních zámků a jiných kódů, které by znemožňovaly řešení a proces reklamačního řízení.
      • Běh lhůty pro vyřízení reklamací je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré podklady potřebné pro vyřízení reklamace (části zboží, jiných podkladů, umožnění přístupů, odblokování, apod.) Lhůta pro vyřízení reklamace je od tohoto data pozastavena až do dodání podkladů kupujícím, odblokování přístupů.
      • Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména odpovídá za to, že věc:
      1. odpovídá sjednanému popisu, druhu a množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a dalším sjednaným vlastnostem,
      2. je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil,
      3. je dodána se sjednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.
      • Prodávající dále odpovídá za to, že vedle sjednaných vlastností:
      1. je věc vhodná k účelu, pro který se věci tohoto druhu obvykle používají, s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, pokud neexistují technické normy,
      2. má vlastnosti, které může kupující rozumně očekávat, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže prodávající prokáže, že o nich nevěděl nebo že byly v době uzavření kupní smlouvy upraveny srovnatelným způsobem, nebo že na rozhodnutí o koupi nemohly mít vliv,
      3. je dodána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a dalších pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat,
      4. odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením kupní smlouvy.
      • Ustanovení čl. 7.4 se neuplatní, pokud prodávající před uzavřením kupní smlouvy výslovně upozornil kupujícího na odlišnosti některé vlastnosti věci a kupující s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.
      • Prodávající rovněž odpovídá za vady způsobené nesprávnou montáží nebo instalací, pokud byly tyto práce provedeny prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. Toto platí i v případě, že montáž nebo instalaci provedl kupující a vada nastala v důsledku nedostatků v poskytnutém návodu, pokud se jedná o věc s digitálními vlastnostmi.
      • Pokud se vada projeví do půl roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže povaha věci nebo vady tuto domněnku vylučuje. Tato doba se nepočítá po dobu, kdy kupující nemůže věc užívat kvůli oprávněně vytknuté vadě.
      • Pokud je předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi, prodávající zajistí, že kupujícímu budou poskytovány sjednané aktualizace digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu. Vedle sjednaných aktualizací prodávající zajistí také nezbytné aktualizace, aby si věc po převzetí uchovala vlastnosti podle čl. 7 obchodních podmínek, a upozorní na jejich dostupnost
      1. po dobu dvou let, mají-li být digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, a pokud je sjednáno poskytování po dobu delší než dva roky, po celou tuto dobu,
      2. po dobu, po kterou to kupující může rozumně očekávat, pokud mají být digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány jednorázově; toto se posoudí podle druhu a účelu věci, povahy digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a s ohledem na okolnosti uzavření kupní smlouvy a povahu závazku.
      • Ustanovení čl. 7.8 neplatí, pokud prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy výslovně upozornil, že aktualizace nebudou poskytovány, a kupující s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.
      • Pokud kupující neprovede aktualizaci v přiměřené době, nemá práva z vadného plnění, která vznikla v důsledku neprovedené aktualizace. Toto neplatí, pokud kupující nebyl upozorněn na potřebu aktualizace nebo na důsledky jejího neprovedení, nebo pokud neprovedl aktualizaci či ji provedl nesprávně kvůli nedostatku v návodu. Pokud jsou digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu a projeví se vada v této době, má se za to, že jsou poskytovány vadně.
      • Kupující může uplatnit nárok na vadu, která se na věci projeví do dvou let od převzetí. Pokud je předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi a jsou-li digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, může kupující uplatnit nárok na vadu, která se projeví v této době. Pokud má být plněno po dobu delší než dva roky, má kupující nárok na vadu, která se vyskytne během této doby. Pokud kupující vytkl oprávněně vadu prodávajícímu, doba pro uplatnění nároku se nepočítá po dobu, kdy kupující nemůže věc užívat.
      • Má-li věc vadu, může kupující požadovat  její odstranění. Podle své volby může požadovat:
      1. dodání nové věci bez vad, ledaže to je vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká jen součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti,
      2. nebo odstranění vady opravou věci.
      3. dodání nové věci nebo výměnu součásti může kupující požadovat i v případě odstranitelné vady, pokud věc nemůže řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad.
      • Prodávající může odmítnout vadu odstranit, pokud je to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné, zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
      • Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:
      1. prodávající odmítl vadu odstranit nebo ji neodstranil v souladu s právními předpisy,
      2. se vada projeví opakovaně,
      3. je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
      4. je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
      • Přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou věci bez vady a vadné věci, kterou kupující obdržel.
      • Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy, pokud je vada věci nevýznamná. Má se za to, že vada není nevýznamná.
      • Pokud kupující odstoupí od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu stejným způsobem, jakým ji přijal. Pokud to kupující výslovně nezvolí a nevzniknou mu tím další náklady, vrátí prodávající peníze kupujícímu stejným způsobem, jakým přijal kupní cenu.
      • Prodávající neodpovídá za vady:
      1. pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, nebo pokud kupující vadu sám způsobil,
      2. na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,
      3. u věci prodávané za nižší cenu za vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,
      4. u použité věci za vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo pokud to vyplývá z povahy věci.
      • Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady mohou být upraveny v reklamačním řádu prodávajícího.

       

      8. Zvláštní ustanovení pro kupující, kteří nejsou spotřebitelé

      • Kupující, který není spotřebitelem, je povinen oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí věci.
      • Pokud kupující, který není spotřebitelem, vadu věci nevytkl včas, pozbývá právo odstoupit od kupní smlouvy.
      • Odstoupení kupujícího, který není spotřebitelem, od kupní smlouvy nebo změna jeho obsahu vyžadují písemnou formu.


      9. Další práva a povinnosti smluvních stran

      • Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží.
      • Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
      • Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní obchodu (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat do autorských práv k těmto součástem.
      • Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.
      • Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky nebo v důsledku jejího užití v rozporu s jejím určením. Kupující nesmí při využívání webové stránky používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na její provoz a není oprávněn vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat nebo neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.

       

      10. Ochrana osobních údajů

      • Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována podle příslušných právních předpisů, zejména podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecného nařízení o ochraně osobních údajů (dále jen „GDPR“).
      • Kupující bere na vědomí, že prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího, které jsou nezbytné pro plnění kupní smlouvy, pro splnění právních povinností a pro účely oprávněných zájmů prodávajícího, a to v rozsahu uvedeném v dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů“ dostupném zde.
      • Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího uvedené v objednávce, případně registrovaného uživatelského účtu (zejména jméno, příjmení, adresu, elektronickou adresu, telefonní číslo) za účelem plnění práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu, pokud jej kupující vytvořil.
      • Kupující bere na vědomí, že prodávající je oprávněn pověřit zpracováním osobních údajů třetí osobu jakožto zpracovatele. Prodávající nepředává osobní údaje třetím osobám, vyjma přepravních společností a osob podílejících se na dodání zboží.
      • Osobní údaje budou zpracovávány po dobu nezbytnou pro naplnění účelu zpracování a archivovány v souladu s příslušnými právními předpisy.
      • Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, jejich opravě nebo výmazu, omezení zpracování, vznést námitku proti zpracování, na přenositelnost osobních údajů a podat stížnost u dozorového úřadu.
      • Kupující není povinen poskytnout své osobní údaje. Pokud však kupující neposkytne osobní údaje nezbytné pro uzavření a plnění kupní smlouvy, nemůže být kupní smlouva uzavřena.
      • Další podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v dokumentu „Zásady zpracování osobních údajů“ dostupném zde.

       

      11. Doručování

      • Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu uvedenou v objednávce nebo uživatelském účtu.
      • Ostatní komunikace mezi kupujícím a prodávajícím může být vedena písemně prostřednictvím pošty nebo elektronické komunikace.
      • Prodávající je povinen bez zbytečného odkladu potvrdit přijetí komunikace od kupujícího.


      12. Závěrečná ustanovení

      • Kupní smlouva a obchodní podmínky se řídí právem České republiky, zejména občanským zákoníkem. Všechny spory vzniklé na základě nebo v souvislosti s kupní smlouvou nebo obchodními podmínkami budou rozhodovány příslušnými soudy České republiky.
      • Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že se vztah řídí právem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
      • Pokud je některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, zůstávají ostatní ustanovení platná a účinná. Neplatné nebo neúčinné ustanovení bude nahrazeno ustanovením, které se co nejvíce blíží neplatnému nebo neúčinnému ustanovení.
      • Kupní smlouva, včetně obchodních podmínek, je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná třetím stranám.
      • Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

       

      Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1. 9. 2024 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti. Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto Všeobecné obchodní podmínky bez předchozího upozornění.